Πρόγραμμα Τιμολόγησης & Εμπορικής Διαχείρισης με απευθείας διαβίβαση παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.

Μηχανογράφηση επιχειρήσεων με Organosys.Commercial

Τι είναι το Organosys.Commercial;

Πρόγραμμα Τιμολόγησης & Εμπορικής Διαχείρισης με απευθείας διαβίβαση παραστατικών στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ.

Οι βασικές λειτουργίες της εφαρμογής είναι τα παρακάτω:
τιμολόγηση, έκδοση παραστατικών, πελάτες, προμηθευτές, πληρωμές/εισπράξεις, είδη αποθήκη, εργασίες παροχής υπηρεσιών, τιμοκατάλογοι, στατιστικά και προβολές/εκτυπώσεις.

Το κέρδος σας;

Αυτοματοποιούνται όλες οι διαδικασίες επικοινωνίας με εν δυνάμει και υπάρχοντες πελάτες

Σημαντική μείωση χρόνου ολοκλήρωσης απλών διαδικασιών μέσα από την εφαρμογή όπως αποστολή email, αναζήτηση συγκεκριμένων εγγράφων για κάποιον πελάτη, έρευνα κατάστασης πώλησης και άλλων.

Μπορείτε να ελέγχετε την κατάσταση εκδήλωσης ενδιαφέροντος πελάτη

Αρχείο προϊόντων/υπηρεσιών ανα πελάτη

Καταγραφή ιστορικού επαφής με κάθε πελάτη

Λεπτομερής καταγραφή και διαχείριση νέας ευκαιρίας για πώληση

Σύνδεση με την πλαφόρμα myData

Εκδώστε πιστοποιημένα ηλεκτρονικά τιμολόγια, δελτία λιανικής και αποστείλτε τα αυτόματα στην πλατφόρμα myDATA της ΑΑΔΕ, απευθείας από το Organosys.Commercial.

Ηλεκτρονική τιμολόγηση

Εκτός από την εκτύπωση, σας παρέχει την δυνατότητα ηλεκτρονικής αποστολής παραστατικών και καρτελών στους συναλλασσόμενους σας.

Εμπορική διαχείρηση

Επωφεληθείτε από την εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης, για άμεσο και σωστό φορολογικό σχεδιασμό στα οικονομικά σας αποτελέσματα.

Λειτουργίες CRM

Η εφαρμογή σας λειτουργίες CRM για να διαχειριστείτε αποτελεσματικά τόσο τον δικό σας χρόνο όσο και των συνεργατών σας

Desktop Software ή Cloud

Δεν κινδυνεύει να βρεθεί το πελατολόγιο σας στα χέρια του ανταγωνισμού.

Έσοδα έξοδα

Διαχειριστείτε τις πωλήσεις, τις αγορές, τις δαπάνες, τα πάγια, τα υπόλοιπα πελατών και προμηθευτών σας, μέσα από το κύκλωμα των εσόδων εξόδων.

Λειτουργικές Ενότητες

Διαχείριση Πελατών

Διαχείριση Συμβολαίων

Διαχείριση Case Service

Διαχείριση Εγγράφων

Διαχείριση Ενεργειών / Εκκρεμοτήτων

Αναγνώριση Κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου

Παραμετροποίηση πεδίων, κριτηρίων αναζήτησης

Δρομολόγηση εξωτερικών Στελεχών Πωλήσεων

Διαχείριση Προσφορών

Διαχείριση Συναντήσεων

Ημερολόγιο Εργασιών

Ενσωματωμένος e-Mail Client

e-Mail / SMS Marketing

Αυτόματη Διαδικασία Διαφήμισης με Newsletters

Διαχείριση Εορτολογίου & Γενεθλίων

Αναφορές – Στατιστικά

Διαχείριση Αδειών

Επίπεδα Πρόσβασης

Σύνδεση με ERP

Σύνδεση με Microsoft Outlook (e-Mails, Calendar, Contacts)

Γνωσιολογική Βάση Γενικού Περιεχομένου

Γνωσιολογική Βάση CRM Περιεχομένου

Διαχείριση Περιοδικών Εργασιών

Παρακολούθηση Εγγυήσεων

ABC Analysis

Βασική Εμπορική Διαχείριση (έσοδα, έξοδα, αποθήκη, τιμολόγηση)

Ωρομέτρηση προσωπικού

Δρομολόγηση Πωλητών

Σύνδεση με VoIP Τηλ Κέντρο

Αυτόματη διαδικασία Δημιουργίας Προσφορών

Συζητήστε σήμερα με έναν ειδικό της ComputerMind για να μάθετε πώς θα βοηθήσουμε την επιχείρησή σας