✔ Αυτοματοποιούνται όλες οι διαδικασίες επικοινωνίας με εν δυνάμει και υπάρχοντες πελάτες
✔ Σημαντική μείωση χρόνου ολοκλήρωσης απλών διαδικασιών μέσα από την εφαρμογή όπως αποστολή email, αναζήτηση συγκεκριμένων εγγράφων για κάποιον πελάτη, έρευνα κατάστασης πώλησης και άλλων.
✔ Μπορείτε να ελέγχετε την κατάσταση εκδήλωσης ενδιαφέροντος πελάτη
✔ Αρχείο προϊόντων/υπηρεσιών ανα πελάτη
✔ Καταγραφή ιστορικού επαφής με κάθε πελάτη
✔ Λεπτομερής καταγραφή και διαχείριση νέας ευκαιρίας για πώληση