CRM Ολοκληρωμένη λύση διαχείρησης πελατειακών σχέσεων
Βελτιστοποιήστε την παραγωγικότητα της επιχείρησής σας και την απόδοση των υπαλλήλων σας.

Τι είναι το Organosys.CRM;
Η νέα εφαρμογή Organosys.CRM είναι η ολοκληρωμένη λύση Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων που θα απογειώσει
- την παραγωγικότητα της επιχείρησής σας
- και την απόδοση των υπαλλήλων της
διότι θα δημιουργήσει καλύτερες και στοχευμένες επαφές με εν δυνάμει και υπάρχοντες πελάτες.
Όλες οι απαραίτητες διαδικασίες από την πρώτη επαφή, δημιουργία ευκαιρίας πώλησης, καρτέλα με πλήρη στοιχεία πελατών (ήδη και εν δυνάμει), επισύναψη εγγράφων, καταγραφή πορείας καμπάνιας, πρόοδο εργασιών και άλλων ενεργειών σε μια εφαρμογή γρήγορα και άμεσα.
Αναλυτική εικόνα ανα πελάτη
Πλήρης καταγραφή, περιγραφή και ανάλυση επαφών και ευκαιριών με τους πελάτες σας.
Ενίσχυση της παραγωγικότητας
Μειώστε τον χρόνο ανταπόκρισης στα αιτήματα πελατών σας καθώς το Organosys.CRM σας δίνει το πλεονέκτημα της άμεσης διαχείρισης, επεξεργασίας και οργάνωσης στοιχείων και εγγράφων.
Αύξηση πωλήσεων
Μέσα από την καταγραφή στατιστικών, αυξήστε τις πιθανότητες ευκαιρίας πώλησης μέσα από πιο στοχευμένες ενέργειες.
Βέλτιστη οργάνωση
Διαχειριστείτε στο βέλτιστο τις δυνατότητες και τον χρόνο των υπαλλήλων μέσα από την πλήρη οργάνωση που σας προσφέρει το Organosys.CRM
Χρήση εφαρμογής
Το Organosys.CRM είναι ειδικά σχεδιασμένο να προσφέρει ευκολία χρήσης σε κάθε χρήστη.
Ικανοποίηση των πελατών μας
Στόχος μας η αφοσίωση και η ικανοποίηση των πελατών μας μέσα από την υπηρεσία παροχής τεχνικής υποστήριξης με άμεση ανταπόκριση και τεχνογνωσία σε όποιο ζήτημα τεθεί.

Το κέρδος σας;
- Αυτοματοποιούνται όλες οι διαδικασίες επικοινωνίας με εν δυνάμει και υπάρχοντες πελάτες
- Σημαντική μείωση χρόνου ολοκλήρωσης απλών διαδικασιών μέσα από την εφαρμογή όπως αποστολή email, αναζήτηση συγκεκριμένων εγγράφων για κάποιον πελάτη, έρευνα κατάστασης πώλησης και άλλων.
- Μπορείτε να ελέγχετε την κατάσταση εκδήλωσης ενδιαφέροντος πελάτη
- Αρχείο προϊόντων/υπηρεσιών ανα πελάτη
- Καταγραφή ιστορικού επαφής με κάθε πελάτη
- Λεπτομερής καταγραφή και διαχείριση νέας ευκαιρίας για πώληση
Λειτουργικές Ενότητες
Διαχείριση Πελατών
Διαχείριση Συμβολαίων
Διαχείριση Case Service
Διαχείριση Εγγράφων
Διαχείριση Ενεργειών / Εκκρεμοτήτων
Αναγνώριση Κλήσεων τηλεφωνικού κέντρου
Παραμετροποίηση πεδίων, κριτηρίων αναζήτησης
Δρομολόγηση εξωτερικών Στελεχών Πωλήσεων
Διαχείριση Προσφορών
Διαχείριση Συναντήσεων
Ημερολόγιο Εργασιών
Ενσωματωμένος e-Mail Client
e-Mail / SMS Marketing
Αυτόματη Διαδικασία Διαφήμισης με Newsletters
Διαχείριση Εορτολογίου & Γενεθλίων
Αναφορές – Στατιστικά
Διαχείριση Αδειών
Επίπεδα Πρόσβασης
Σύνδεση με ERP
Σύνδεση με Microsoft Outlook (e-Mails, Calendar, Contacts)
Γνωσιολογική Βάση Γενικού Περιεχομένου
Γνωσιολογική Βάση CRM Περιεχομένου
Διαχείριση Περιοδικών Εργασιών
Παρακολούθηση Εγγυήσεων
ABC Analysis
Βασική Εμπορική Διαχείριση (έσοδα, έξοδα, αποθήκη, τιμολόγηση)
Ωρομέτρηση προσωπικού
Δρομολόγηση Πωλητών
Σύνδεση με VoIP Τηλ Κέντρο
Αυτόματη διαδικασία Δημιουργίας Προσφορών
Συζητήστε σήμερα με έναν ειδικό της ComputerMind
Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε τη λύση ή την υπηρεσία
που είναι κατάλληλη για την επιχείρησή σας.